Voditi vođe – podignite svoju lidersku kompetenciju na sljedeću razinu!
Napredni leadership program čine tri izuzetno zanimljiva modula organizirana kao jednodnevne edukacije, u kojima na vrlo praktičan način razrađujemo ove ključne kompetencije sadašnjosti i budućnosti:
- Modul: Strateško mišljenje
- Modul: Upravljanje promjenama
- Modul: Motivacija djelatnika
Koje su koristi za polaznike?
Na ovim treninzima polaznici će:
- dobiti znanja i vještine za kvalitetno osmišljavanje smjera razvoja vlastitog tima i poslovnog područja sa ciljem pobjede i ostvarenja poslovnog uspjeha;
- bolje razumjeti vlastitu rukovodnu ulogu i važnost njene strateške dimenzije te razraditi plan razvoja ove dimenzije (leader nasuprot manager);
- naučiti kako prepoznati potrebu za promjenom, isplanirati je i pokrenuti njenu implementaciju;
- naučiti kako ubrzati uvođenje i provedbu promjene te osigurati njezin uspjeh;
- ovladati metodama učinkovitog prenošenja vlastite vizije, tehnikama utjecaja i motiviranja, te vođenja suradnika iz otpora prema prihvaćanju do oduševljenja;
- naučiti kako prepoznati i potaknuti razvoj liderske, proaktivne dimenzije u svakom od zaposlenika.
Teme treninga
MODUL 1- STRATEŠKO MIŠLJENJE
SVRHA:
Osmišljavanje smjera razvoja vlastitog tima i poslovnog područja sa ciljem ostvarenja poslovnog uspjeha i zadovoljnog tima.
SADRŽAJ:
- Definicija strategije
- Vrste strategija unutar kompanije
- Strateško nasuprot operativnom razmišljanju i planiranju – glavne razlike i učinci
- Strateško nasuprot dugoročnom planiranju – glavne razlike i učinci
- Analiza stakeholder-a
- Vizija, misija, vrijednosti, ciljevi
- SWOT analiza i drugi alati strateškog mišljenja
- Od vizije do akcije: osmišljavanje timske vizije i plana njene realizacije.
MODUL 2- UPRAVLJANJE PROMJENAMA
SVRHA:
Naučiti kako prepoznati potrebu za uvođenjem promjene, kako uvesti promjenu, te kako uspješno upravljati promjenama, na organizacijskoj kao i na individualnoj razini.
SADRŽAJ:
- Razumijevanje i teorija promjene
- Argumenti za promjenu
- Temeljni modeli change managementa
- Spremnost na promjene i otvorenost/zatvorenost sustava
- Uvođenje promjene i prevladavanje otpora
- Uloga komunikacije u upravljanju promjenama
- Uloga i odabir ‘agenata promjene’
- Praćenje i mjerenje učinaka promjene – A.D.K.A.R. model
- Učvršćivanje rezultata promjene.
MODUL 3 – POTICANJE I MOTIVIRANJE DRUGIH
SVRHA:
Osvijestiti vlastite motivatore, prepoznati motivacijske strategije kod suradnika i ovladati tehnikama za usklađivanje sa svakom od pojedinih strategija.
SADRŽAJ:
- Definicija motivacije i srodnih pojmova
- Odnos motivacije i radnog učinka
- Praktična primjena motivacijskih teorija u rukovođenju
- Individualne razlike u motivacijskim strategijama
- Prepoznavanje osobnih motivacijskih strategija
- Motivacijske strategije kod suradnika
- Motiviranje pojedinaca i tima
- Plan akcije za razvoj vlastitih motivacijskih strategija u timu